Orgo Tech-ägda HUBSO inleder samarbete med H&M-ägda Afound

Report this content

HUBSO fortsätter att accelerera och bredda affärsmodellen och det är med glädje jag kan meddela att HUBSO inlett ett samarbete med H&M-ägda Afound. Afound är en marknadsplats för som erbjuder nya sätt att shoppa mer hållbart. Plattformen gör det enkelt att upptäcka mode och inredning från tidigare och aktuella säsonger till ett rabatterat pris. Samarbetet skapar stora möjligheter för HUBSO, tillsammans med sina samarbetspartners, att finna ytterligare säljkanaler och nå nya kundgrupper. Syftet med detta samarbete initialt är att kunna sälja av eventuella restlager för att på så sätt maximera försäljningen av varje lansering och ett första test har inletts med varumärket Sanne Alexandra Stockholm. HUBSO har tillsammans med Afound funnit en helt automatiserad modell för detta vilket gör implementeringen mycket enkel och har skapat en mycket god grund att fortsätta utveckla affären och det är med stor entusiasm vi fortsätter att jobba hårt för att växa både på höjden och på bredden. Samarbetet förväntas inte generera några signifikanta ordervärden initialt men visar på varumärket Sanne Alexandra Stockholms potential att expandera och växa.

För mer information, kontakta bolaget på:

Alexander Winqvist, VD

ir(at)orgotech.com

www.orgotech.com

Orgo Tech i korthet:

Orgo Tech inriktar sin verksamhet mot e-handel, utveckling av bildoptimering och andra IT-relaterade tjänster såsom e-postmarknadsföring samt mjukvaruutveckling för servrar och webbportaler. Bolagets huvudsakliga produkter/varumärken består av HUBSO, Magemail samt IMGO. HUBSO är en unik e-handelslösning för influencers som vill skapa sina egna varumärken. HUBSO tar fram design, produktionslinje, strategi, marknadsföring och sköter det tekniska medans influencern endast behöver marknadsföra varumärket. Magemail är en B2B e-postmarknadsföringstjänst för e-handlare som möjliggör att enkelt kunna skräddarsy och effektivisera kommunikation och uppföljning av både existerande och potentiella kunder via e-post för att driva ytterligare försäljning. IMGO, optimerar bilder så att de automatiskt blir anpassade till webbplatsen och upp till 90% mindre i storlek. Detta blir en besparing för webbplatsägare i form av minskning av användandet av bandbredden. Bolagets tjänster hjälper företag och privatpersoner att driva försäljning samt få snabbare hemsidor, bättre SEO, fler nöjda besökare och mer trafik.