Oriflame Cosmetics kommande rapporteringsdatum

Offentliggörande

Oriflame Cosmetics kommer att offentliggöra sina kvartalsrapporter enligt schemat nedan:

• Kvartalsrapport för tredje kvartalet 2011 publiceras den 10 november 2011 (ändrat från 28 oktober 2011).
  • Bokslutskommuniké för 2011 publiceras den 16 februari 2012.
  • Kvartalsrapport för första kvartalet 2012 publiceras den 27 april 2012.
  • Kvartalsrapport för anda kvartalet 2012 publiceras den 14 augusti 2012 (ändrat från 9 augusti 2012).
  • Kvartalsrapport för tredje kvartalet 2012 publiceras den 13 november 2012 (ändrat från 25 oktober 2012).

Joakim Banestig, Sr. Director Oriflame IR, +41 79 103 35 21

Johanna Palm, Sr. Manager Oriflame IR, +46 765 422 672

Oriflame Cosmetics är ett internationellt kosmetikaföretag med direktförsäljning till konsument. Företaget grundades 1967 i Sverige och har idag verksamhet i mer än 60 länder världen över. Oriflame erbjuder ett brett sortiment av svenska, naturliga och innovativa skönhetsprodukter av hög kvalitet till attraktiva priser. Idag har Oriflame över 3,5 miljoner säljkonsulenter världen över och en årlig omsättning om 1,5 miljarder euro. Oriflame har det ledande erbjudandet för människor som vill börja tjäna pengar samma dag de startar, med möjlighet att växa i ledarskapsroller och infria sina personliga drömmar och ambitioner. Oriflame är noterat på NASDAQ OMX Stockholm sedan 2004.