Orrefors musikvideo av Andreas Carlsson premiärvisas idag

Var för sig splittrar elementen, tillsammans blir allt kristallklart.

"Kristallklart" är musikvideon och en del av Orrefors Made in Sweden-kampanj producerad av Pope Studios och världskända musikproducenten Andreas Carlsson.

Eld, jord, vatten och vind är alla element som är en del av Orrefors produktion på glasbruket i Småland. Elementen genomsyrar både produktionen och hela videon i story, text och musik.

Musiken framförs av en underbar röst som vittnar om hur motgångar föder kämparglöd. Orrefors är tillbaka starkare än någonsin. Vi är Munblåst Småländsk Kärlek. Made in Sweden.

Se musikvideon "Kristallklart" på Youtube
youtu.be/qGtldj-qOcQ?list=PL9u4M6oljglObNGVLlGOsBmBlv5ryVGS1

Gilla Orrefors varumärkesresa
facebook.com/orrefors

Följ Orrefors varumärkesresa
instagram.com/orrefors

Besök oss
orrefors.se

Marknadschef
Thomas Hagström

thomas.hagstrom@orrefors.se

Orrefors Kosta Boda AB är ett småländskt designföretag med formgivning och tillverkning av högkvalitativt bruks- och konstglas. Vi utvecklar, producerar och säljer ett brett bruks- och konstglassortiment för såväl privat som offentligt bruk under varumärkena Orrefors och Kosta Boda. Vi är Nordens största glasbruksgrupp med en historia som sträcker sig tillbaka till 1742. Hjärtat i verksamheten finns på glasbruket i Kosta. Genuin bruksmiljö med närhet till hantverket och formgivarna. Vid vårt bruk bedriver vi även en omfattande turism- och upplevelseverksamhet som årligen lockar över en miljon besökare. Orrefors Kosta Boda AB ingår sedan 2005 i New Wave Group som verkar med ett flertal varumärken på konsument- och företagsmarknaden inom områdena sport, fritid, inredning och gåvor. New Wave Group är noterat på NASDAQ OMX Stockholm.

Premiär idag:

Var för sig splittrar elementen, tillsammans blir allt kristallklart.
Orrefors