Einar Mattsson Projekt ny kund

OurLiving har tecknat ett 3-årsavtal med Einar Mattsson Projekt AB som väljer att använda OurLiving-plattformen för sitt nyproduktionsprojekt Brf Elddonet i Täby Park.

Einar Mattsson kommer att använda sig av flertalet av de digitala funktioner som OurLiving-plattformen erbjuder, t.ex. projekthantering för byggande styrelse, kundkommunikation inför inflyttning, digitala bopärmar, felanmälan och digital överlämning av föreningens dokument till de boendes styrelse. Plattformen är sedan ett kommunikationsverktyg för den nya styrelsen.

OurLiving för bostadsrättsföreningar innehåller bland annat funktioner för kommunikation med föreningens medlemmar, bokningssystem för gemensamma resurser, publik 'mäklarsida', medlemshantering samt styrelsefunktioner. Inflyttning i de 155 lägenheterna i Brf Elddonet är planerad till februari 2023.

HENRIK JARL, VD COMPARE-IT KOMMENTERAR:

-"Att OurLiving-plattformen är en vinnande heltäckande plattform för bostadsutvecklare när det gäller att ge kunden en fantastisk och digital användarupplevelsen såväl innan som efter inflyttning får vi hela tiden bekräftelse på. Därför är vi så stolta över att även kunna välkomna Einar Mattsson som kund hos OurLiving och vi ser fram emot ett givande samarbete.”

JONAS PALÉN, SÄLJ- OCH MARKNADSCHEF KOMMENTERAR:

-"Vi arbetar hela tiden med att göra våra kunders resa smidigare och enklare. Därför har vi valt OurLivings lösning för våra 155 nya bostadsrätter i Brf Elddonet i Täby Park. Vår förhoppning är att det här blir ett verktyg som bidrar till att våra kunder får rätt tillgång till rätt service och information närhelst de söker den.

OurLiving är ett teknikbolag inom digitalisering av fastigheter och boende. Grunden i bolagets SaaS-erbjudande är en digital boendeplattform och app som används av bostadsutvecklare, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Plattformen och appen täcker en mängd olika tillämpningar som t.ex kommunikationsmodul, smarta hem, inredningsval, bopärm, ärendehantering och bokningsverktyg.