Nästa generations Proptech-app lanseras

Compare-IT har som ambition att kontinuerligt stärka sitt erbjudande i tillväxtresan som SaaS- och Proptech bolag. Under kommande kvartal släpps nästa generations OurLiving boendeapp.

I den nya appen är användargränssnittet förbättrat och nya funktioner tillagda. De nya funktionerna möjliggör för bolagets kunder inom fastighetsindustrin att t.ex profilera sig mot de boende med eget varumärke och grafiska profil samt ytterligare förbättra kundrelationen med en ny och uppdaterad kommunikationsmodul. Appen är även modulärt uppbyggd vilket kommer göra det enkelt att utöka med ny funktionalitet i framtiden.

Igor Miskovic, CTO Compare-IT kommenterar:

”Med den nya Ourliving appen som vi utvecklar just nu kommer användarupplevelsen att bli ännu mer tilltalande. Vi förbättrar användargränssnittet och utvecklar fler nya funktioner. Den nya appen kommer ytterligare att stödja och ge värde åt våra kunders processer och ge de boende mervärde.”

Igor Miskovic

CTO, Compare-IT Nordic AB

E-mail: Igor.miskovic@compare-it.se

Om Compare-IT

Compare-IT är ett Proptech bolag inom digitalisering av fastigheter och boende. Grunden i bolagets erbjudande är styrsystemet Smart Homeline, där kompetens återfinns inom byggnadsautomation och lösningar för smarta hem. Bolaget verkar för bestående värden för fastighetsägaren, förvaltaren och boendeinnehavaren. Hela bolagets erbjudande, inklusive utveckling, tillverkning, försäljning och support sker utifrån huvudkontoret i Malmö.