Ny beställning från Lyckos

Lyckos har avropat nya bostäder för sitt nyproducerade projekt HSB Brf Kaptenen i Häljarp, Landskrona. Avropet består av digitala bopärmar och kommunikationsverktyget i OurLiving-plattformen.

Samarbetet med Lyckos sträcker sig från 2020 och samtliga bostäder har sedan dess fått digitala bopärmar levererade av OurLiving. Inflyttning till HSB Brf Kaptenen sker i etapper och gäller totalt 24 nya bostäder som får tillgång till OurLivings plattform och digitala bopärmar.

HENRIK JARL, VD OURLIVING KOMMENTERAR:

-"Med Lyckos har vi ett nära och långvarigt samarbete och dessa typer av kontinuerliga affärer stärker vår SaaS-affär. Genom att fortsätta leverera kvalité och hög grad av digitalisering i samtliga projekt så hoppas vi stärka våra kundrelationer ytterligare."

Henrik Jarl

VD, OurLiving AB

E-post: henrik.jarl@ourliving.se

Om OurLiving

OurLiving är ett teknikbolag inom digitalisering av fastigheter och boende. Grunden i bolagets erbjudande är en digital plattform och app som används inom bygg- och fastighetsindustrin. Plattformen och appen täcker olika tillämpningar som t.ex energivisualisering, kommunikationsmodul, inredningsval, bopärm, ärendehantering och bokningsverktyg.

Om Lyckos:

Lyckos utvecklar väldesignade bostäder för människor med vanliga inkomster. Projektportföljen omfattar drygt 1 500 nya bostads- och hyresrätter i Halmstad, Höganäs, Kristianstad, Kävlinge, Landskrona, Lund, Simrishamn, Uppsala, Ystad, Älmhult och Österåker. Lyckos grundades 2017 och har huvudkontor i Helsingborg.