Ny funktionalitet i OurLiving-plattformen

Compare-IT har som ambition att kontinuerligt lägga till ny funktionalitet i sin tillväxtresa som SaaS- och Proptech bolag.  OurLiving-plattformen för fastighetsägare och förvaltare har nu kompletterats med en lättarbetad underhållsplanering i det webbaserade OurLiving Backoffice.

Planeringsfunktionen består av en lättöverskådlig tabell med alla åtgärder för en fastighet, sorterade i tidsordning och filtrerade på t ex status eller kategori. Det förenklar att lägga upp en återkommande åtgärd och sätta intervall.

På varje underhållsåtgärd kan man ange bland annat planerad kostnad, planerat datum samt koppla på en servicepartner med kontaktuppgifter och avtalsdokument. I en analysvy kan man bland annat se sina planerade underhållsåtgärder över tid med total kostnad per år och tidsvägt genomsnitt.

Jörgen Brandt, CCO Compare-IT kommenterar:

-"Dessa nya funktioner är efterfrågade och skapar ett mervärde för fastighetsägare och förvaltare. Compare-IT:s och OurLivings gemensamma tjänsteerbjudande växer och visar våra ambitioner inom Proptech och som ett SaaS bolag”

Henrik Jarl

VD, Compare-IT Nordic AB

E-post: henrik.jarl@compare-it.se

Jörgen Brandt

CCO, Compare-IT Nordic AB  / OurLiving AB

E-post: jorgen.brandt@ourliving.se

Om Compare-IT

Compare-IT är ett Proptech bolag inom digitalisering av fastigheter och boende. Grunden i bolagets erbjudande är styrsystemet Smart Homeline, där kompetens återfinns inom byggnadsautomation och lösningar för smarta hem. Bolaget verkar för bestående värden för fastighetsägaren, förvaltaren och boendeinnehavaren. Hela bolagets erbjudande, inklusive utveckling, tillverkning, försäljning och support sker utifrån huvudkontoret i Malmö. www.compare-it.se