Nytt projekt med Reformhus

Reformhus avropar ytterligare bostadsrätter som ska använda digitala bopärmar och kommunikationsfunktioner i OurLiving-plattformen.

Projektet omfattar 13 st nyproducerade bostadsrätter i Brf Tellus i Vinslöv. Husen, med två plan, kommer att använda sig av digitala bopärmar och dessutom kan BRF Tellus informera de boende genom kommunikationsmodulen i OurLiving-plattformen. Inflyttning sker den 1 december.

HENRIK JARL, VD OURLIVING KOMMENTERAR:

-"Vi fortsätter vårt nära samarbete med Reformhus som under hösten inneburit ett flertal leveranser till olika projekt. Kvalité i leveranserna är av högsta prioritet för oss och vi hoppas att göra fler gemensamma projekt i närtid."

Om Reformhus

Reformhus har som mål att bli Sveriges ledande leverantör av energieffektiva villor och lägenheter. De har ett unikt sätt att bygga hus. De kombinerar hög energiprestanda med tunna väggar vilket ger mer boyta på samma byggyta. Reformhus fabrik i Hässleholm producerar villor och lägenheter som sedan monteras över hela Sverige.