Inbjudan till Ovzons webcast i samband med delårsrapport januari-september 2022

Tid: Fredag 21 oktober 2022, kl. 14.00.

Webbsändningen nås via följande länk:

För att delta via telefonkonferens, vänligen ring in tio minuter före utsatt tid till följande telefonnummer: 020 088 36 85 ange kod: 60743804#

Ovzons Verkställande Direktör, Per Norén och tillförordnad Finansdirektör, Pål Jernhag presenterar resultatet och svarar på frågor.

Presentationen hålls på engelska, men det kommer finnas möjlighet att ställa frågor på svenska om så önskas.

Ovzons delårsrapport januari-september 2022 kommer att publiceras fredag 21 oktober 2022, kl. 8.00.

Efter att presentationen har hållits kommer presentationsmaterial och en inspelad version av presentationen att finnas tillgängligt på bolagets hemsida under https://www.ovzon.com/en/event/interim-report-january-september-2022.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Per Norén, Verkställande Direktör, pno@ovzon.com, +1 206 931 7232
Pål Jernhag, tillförordnad Finansdirektör, pje@ovzon.com, +46 704 950267

Om Ovzon
Ovzon erbjuder världsledande mobila satellitkommunikationstjänster, SATCOM-as-a-Service, till kunder i hela världen. Tjänsterna kombinerar hög datahastighet med hög mobilitet. Ovzon's SATCOM-as-a-Service uppfyller den växande efterfrågan på global uppkoppling för kunder med höga krav på prestanda och säkerhet såsom försvar, räddningstjänster, NGO:s, media och kommersiella organisationer. Ovzon grundades 2006 och har kontor i Stockholm, Sverige, Herndon, VA och Tampa, FL i USA. Ovzon är börsnoterat på Nasdaq Stockholm Mid Cap. För mer information besök www.ovzon.com.