Parkman i Sverige AB får utökat förtroende!

Report this content

Fabege AB har tecknat ett nytt avtal med Parkman i Sverige AB gällande ansvar och drift av hela inomhusparkeringen i fastigheten Nöten 4 i Solna. Avtalet träder i kraft från och med december 2013.

-  Fabege är ett av Stockholms ledande fastighetsbolag, våra kunder och våra lägen är centrala i allt vi gör. Därför är det viktigt att alla våra samarbets-partners också lever upp till våra högt ställda krav på kvalitet, effektivitet och professionalism. Att Parkman nu får ett utökat förtroende är ett resultat av att de lever upp till våra förväntningar, säger Hanna af Sandeberg på Fabege.

Inomhusparkeringen som omfattar 272 platser används bland annat av Skatteverkets och andra företags personal. Hela kvarteret Nöten i Solna har precis genomgått en omfattande modernisering. En effektiv och professionellt skött parkering skapar en bra tillgänglighet till området, vilket både företagskunder och privatpersoner värdesätter.

För mer information, vänligen kontakta:

Per Edlund, VD och Pressansvarig, Parkman i Sverige AB
Tel:  08 - 121 534 01
E-post: per.edlund@parkman.nu

Parkman är ett svenskägt företag med stor erfarenhet från etablering och drift av stora och små parkeringsanläggningar samt garage. Vår affärsidé går ut på att skapa, utveckla och driva moderna, miljövänliga, serviceinriktade samt ekonomiskt lönsamma trafik- och parkeringskoncept för våra uppdragsgivare. Genom ett dotterbolag driver vi också Flygets Långtidsparkering AB vid Arlandastad, norr om Stockholm. Läs mer på www.flygets.se och www.parkman.nu

Taggar: