Gunnar Ekdahl avgår ur PartnerTechs styrelse

Gunnar Ekdahl avgår ur PartnerTechs styrelse Styrelseordförande Gunnar Ekdahl har av personliga skäl på egen begäran avgått ur PartnerTech ABs styrelse. - Gunnar Ekdahl har under sin medverkan i styrelsen spridit stor kunskap och inspiration. Jag vill på PartnerTechs och alla styrelsemedlemmars vägnar tacka honom för tiden i PartnerTech, säger Mikael Jonson VD PartnerTech. I övrigt hänvisas till pressmeddelande från Gunnar Ekdahl. För ytterligare information: Mikael Jonson, VD PartnerTech AB, tel 070-678 10 01 Johan Siberg, t f styrelseordförande i PartnerTech AB, tel 070-590 02 04 PartnerTech AB utvecklar och tillverkar elektronikprodukter på uppdrag av ledande tillväxtföretag, främst inom marknadssegmenten telekom infrastruktur, IT/mekatronik och medicinsk teknik. Företaget har cirka 1 150 medarbetare och är noterat på O-listan vid Stockholmsbörsen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/19/20021119BIT00240/wkr0001.doc Bilaga http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/19/20021119BIT00240/wkr0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/11/19/20021119BIT00240/wkr0003.pdf