Valberedning i PartnerTech

Följande ledamöter har blivit utsedda till årets valberedning:
Henrik Blomquist, Bure Equity AB
Petter Stillström, Traction AB
Philip Wendt, Länsförsäkringar fondförvaltning AB
Patrik Tigerschiöld, Styrelsens ordförande

Utnämningen har skett enligt den instruktion avseende principer för utseende av valberedning i bolaget som fastställts av årsstämman.

Aktieägare som vill komma i kontakt med valberedningen för att föreslå medlemmar till PartnerTechs styrelse kan skicka sitt förslag per e-post till info@partnertech.com.

Patrik Tigerschiöld, Styrelseordförande Tel. 08 - 6140020

PartnerTech utvecklar och tillverkar produkter på uppdrag av ledande företag, främst inom områdena försvar & marin, Industri, Informationsteknologi, Medicinsk teknik och instrument, Miljöteknik samt Sälj- och betalningslösningar. PartnerTech omsätter drygt 2 miljarder kronor och har knappt 1 300 medarbetare vid anläggningar i Sverige, Norge, Finland, Polen, England, USA och Kina. Moderbolaget PartnerTech AB, med huvudkontor i Vellinge, är noterat på NASDAQ OMX, Stockholm. Hemsida: www.partnertech.com

Informationen i detta pressmeddelande är sådan som PartnerTech AB (publ) kan vara skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnades för offentliggörande den 12 oktober 2011 kl. 13.00.