PEN har färdigställt flera montrar till ISM mässa i Köln

PEN Concept Group AB (PENCON, Spotlight Stock Market) har genom dotterbolaget PEN Concept Group AB färdigställt totalt 13 mässmontrar under pågående ISM mässa i Köln, Tyskland. ISM mässa är världens största mässa för godis och snacks. Mässmontrarna har designats, tillverkats och monterats enligt kunderna önskemål. Total sammanlagda ordervärde uppgår till 1,0 MSEK.

Magnus Hjorth, koncernchef för PEN Concept Group AB, förklarar:
”Det är med stor glädje som jag konstaterar att vi får fortsatt förtroende från våra kunder samt att vi befäster vår ställning som helhetsleverantör inom mässa, och att vi växer internationell med våra kunder”

För frågor om pressmeddelandet, vänligen kontakta:
Magnus Hjorth, Koncernchef och VD, PEN Concept Group AB

E-post: magnus.hjorth@pen.se

Denna information är insiderinformation som PEN Concept Group AB är skyldig att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 2020-02-06.

PEN Concept Group AB, är en fullserviceleverantör av inredningar för mässmontrar, event, restauranger och showrooms. Gruppen är uppbyggd med alla resurser för att kunna erbjuda kunderna inredningar såväl från ett standardprogram som tillverkas i stora volymer till speciallösningar. Verksamheten bedrivs i de svenska dotterbolagen Pen Interiör AB och PEN Products AB.

Varumärket PEN representerar gediget kunnande och lång erfarenhet av design, konstruktion, produktion och installation av lösningar för mässmontrar och restauranger. Detta kompletteras med PEN Products AB, där vi levererar en komplett produktflora för restauranger, såsom köksmaskiner, möbler och utensilier.