Pensum rekryterar Lars Tigerberg

Report this content

Pensum rekryterar Lars Tigerberg Pensum, Erik Penser Försäkring & Finansrådgivning AB har rekryterat Lars Tigerberg till tjänsten som Marknadschef för affärsområdet Sportförsäkringar. Lars kommer närmast från tjänsten som sponsorchef på Skandia. Lars Tigerberg är utbildad yrkesofficer. Han har tidigare haft olika befattningar inom Svenska Golfförbundet, Förbundskapten för svenska golflandslaget och VD/Klubbdirektör för Fågelbro Golf & Country Club. Pensum lanserade tidigare i år produkten Pensum Golf i syfte att erbjuda svenska golfklubbar bättre och förmånligare försäkringar. Produkten har fått mycket positivt gensvar på marknaden och Pensum har redan slutit avtal med 50-talet golfklubbar. .- Vi välkomnar Lars till Pensum. Lars kommer med sin bakgrund, erfarenhet och sitt kontaktnät bli mycket värdefull för Pensum och vår satsning på Sportförsäkringar, säger Ola Lindgren, VD för Pensum. För ytterligare information: Ola Lindgren, VD, Pensum, tel. 08-41 00 65 00 alt. mobil: 0708-86 00 02 eller E-post: ola.lindgren@pensum.se Besök även www.pensum.se där bild på Tigerberg finns att ladda ned Pensum, Erik Penser Försäkring & Finansrådgivning AB, är ett oberoende företag inom försäkring och finansrådgivning. Pensum erbjuder företag, dess medarbetare och privatpersoner ett komplett utbud av försäkrings- och finansrelaterade produkter och tjänster samt juridisk rådgivning. Pensum etablerades 2002 och är ett företag inom Yggdrasilkoncernen som ägs av Erik Penser. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/10/20040510BIT00490/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/05/10/20040510BIT00490/wkr0002.pdf