BioStock: Pharmacologs emission ska ge nya strategin flygande start

Efter vårens strategiomläggning satsar Pharmacolog framåt med ett nytt SaaS-upplägg för sin analytiska mjukvara. Bolaget inledde 2023 starkt och ambitionen är att växla upp ytterligare. Pharmacolog genomför nu en företrädesemission på 27,3 Mkr för att öka tempot i kommersialiseringsarbetet.

Läs hela artikeln på biostock.se:

Detta är ett pressmeddelande från BioStock – Connecting Innovation & Capitalhttps://www.biostock.se

Följande material utgör inte ett erbjudande utan ska ses som en marknadsföring av Pharmacolog i Uppsala. Följaktligen innehåller materialet inte nödvändigtvis all information för ett investeringsbeslut och har inte granskats eller godkänts av behörig myndighet i enlighet med reglerna i Europaparlamentets och rådets förordning (EU) 2017/1129 av den 14 juni 2017. För fullständig information och villkor om den pågående företrädesemissionen uppmanas investerare att läsa eu-tillväxtprospektet som godkändes av Finansinspektionen den 21/6 2023 och som finns att tillgå på Pharmacolog i Uppsalas hemsida, https://pharmacolog.com/.

BioStock: Pharmacologs emission ska ge nya strategin flygande start