Pharmacolog: Deltog på Aktiespararnas Aktiedag på Operaterrassen

Igår, torsdag den 7 maj, deltog Pharmacologs VD Hans Dahlin och försäljningschef Karl-Erik Carlström på Aktiespararnas Aktiedag som arrangerades på Operaterrassen i Stockholm. På aktiedagen deltog 13 bolag från skilda branscher.

Pharmacolog: Deltog på Aktiespararnas Aktiedag på Operaterrassen

Hans Dahlin presenterade bolaget och den pågående emissionen inför noteringen på AktieTorget som avslutas den 11 maj. Karl-Erik Carlström förevisade bolagets färdiga produkt DrugLog och redogjorde för dess marknadspotential.

Efter presentationen utfrågades Hans Dahlin och Karl-Erik Carlström av Gunnar Ek från Aktiespararna.

Den webb-sända presentationen och utfrågningen finns att se på Internet via länken:

Länkarna finns även tillgängliga på bolagets hemsida www.pharmacolog.se och på AktieTorgets hemsida www.aktietorget.se

För frågor om pågående nyemission och bolaget, vänligen kontakta:

Hans Dahlin, VD

E-post: hans.dahlin@pharmacolog.se

Om Pharmacolog i Uppsala AB

Pharmacolog i Uppsala AB är ett medicintekniskt företag som fokuserar på kvalitetssäkring av farliga läkemedel såsom cytostatika inom cancervården i samband med beredning och behandling av patienter. Bolagets huvudprodukt, DrugLog, möjliggör säker hantering av intravenösa läkemedel genom en patenterad metod som möjliggör bestämning av ordinerade läkemedel och dess koncentration i samband med beredning och innan behandling av patient.