Brun men inte bränd med bara en applicering

Report this content

Brun men inte bränd med bara en applicering NU I SVERIGE Under juni månad lanserar Pharma Medico Sweden marknadens säkraste solskyddsmedel i Sverige. BodyBloc och ScalpBloc är en solskyddsserie som när de appliceras enligt deklarationen garanterar att man inte får brännskador på huden och minskar därmed risken för hudförändringar. De flesta av oss vill vara utomhus och njuta av solen på fritiden och dessutom få lite färg i ansiktet och på kroppen. Med det finns goda skäl att vara rädd om sin hud och skydda den mot solens strålar. Ett utmärkt sätt är att använda DermaNova BodyBloc och DermaNova ScalpBloc. Med BodyBloc och ScalpBloc får man ett väl fungerande solskydd med bara en daglig applicering samtidigt som man blir brun. BodyBloc och ScalpBloc rekommenderas till alla typer av utomhusaktiviteter såsom solbad, golf, tennis, segling, fjällvandring, fiske, sportaktiviteter, m.m. BodyBloc och ScalpBloc ger skydd för både ansiktet, kroppen och hjässan. BodyBloc och ScalpBloc kladdar inte, är vattenfast och osynlig på huden. Fuktbevarande cream och kosmetika kan användas när BodyBloc och ScalpBloc har torkat. ScalpBloc är speciellt framtagen för att skydda ansikte och hjässa. Rekommenderas för tunnhåriga, skalliga, snaggade och alla som behöver ett effektivt skydd på hjässan eller i ansiktet. ScalpBloc gör inte håret blankt och kladdigt utan ger en jämn solbränna på ansikte och hjässa. BodyBloc innehåller Aloe Vera för att ge huden extra snabb återhämtning. BodyBloc och ScalpBloc kan användas av både barn och vuxna. Försäljningsställen: DermaNova BodyBloc och DermaNova ScalpBloc finns att köpa hos alla välsorterade hälsokostbutiker, livsmedelsbutiker och varuhus. För mer information kontakta: Peter C Melinder, Medicinsk sakkunnig och VD Tfn: 046-540 41 60 Fax: 046-24 93 70 e-post: peter.melinder@pharmamedico.se Pharma Medico Sweden är ett nyetablerat biomedicinskt företag verksamt på den nordiska marknaden. Produktsortimentet under varumärket DermaNova är läkemedelsnära kosmetiska och diagnostika. Produktionen ligger i Århus i Danmark. Produkterna ingår i ett större produktsortiment för egenvård. FUNCTIONAL COSMETICS Produktsortiment med vetenskapligt dokumenterad effekt. - DermaNova Sun Protection - DermaNova Problem Skin - DermaNova Anti Ageing - Dermanova Anti Hairloss - DermaNova Skin Apperarance - Weight Management - In Vitro Diagnotics ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/17/20040616BIT21470/wkr0015.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2004/06/17/20040616BIT21470/bild.html Bilder