Inbjudan till årets investerarträff

Phase Holographic Imaging, inbjuder till investerarträff för befintliga aktieägare och övriga intresserade tisdagen den 28 maj 2019 klockan 16:30 i bolagets lokaler, Scheelevägen 22 i Lund.

Anmälan sker via mejl till ir@phiab.se senast torsdag 23 maj. Ange förnamn och efternamn i anmälan.

Hålltider

16:30 VD Peter Egelberg välkomnar

16:40 Bolagspresentation med möjlighet att ställa frågor

17:15 Kaffe

17:30 Demonstration av bolagets produkter, bl.a. nya programvaran App Suite 2

18:00 Rundvandring i bolagets lokaler

18:30 Avslutning

Varmt välkomna!

Phase Holographic Imaging (PHI) är ledande i utvecklingen av banbrytande instrumentering och mjukvara för time-lapse cytometri. Sedan det första instrumentet introducerades 2011 erbjuder PHI idag en serie produkter för kvantitativ långtidsanalys av levande cellers dynamik som kringgår nackdelarna med traditionella mätmetoder, vilka kräver toxisk infärgning. Med huvudkontoret i Lund marknadsför PHI bolagets produkter genom ett nätverk av internationella distributörer. Genom att aktivt främja forskning och användning av time-lapse cytometri utökar PHI sin kundbas och sina vetenskapliga samarbeten inom cancerforskning, inflammatoriska och autoimmuna sjukdomar, stamcellsbiologi, genterapi, regenerativ medicin och toxikologiska studier.