Marknadsmeddelande 194/18 – Korrigering: Första dag för handel i Phase Holographic Imaging PHI AB:s teckningsoption TO 2 är den 22 augusti 2018

Tidigare marknadsmeddelande angav felaktig första dag för handel i rubriken, rätt första dag för handel ska vara 22 augusti 2018.

Första dag för handel med Phase Holographic Imaging PHI AB:s teckningsoptioner av serie TO 2 är den 22 augusti 2018.

En (1) teckningsoption PHI TO 2 berättigar till teckning av en (1) nyemitterad aktie till en kurs om 28,20 SEK. Teckning av aktier med stöd av teckningsoptionerna kan ske i enlighet med villkoren för teckningsoptionerna under perioden 23 maj 2019 till och med den 13 juni 2019.

Information om teckningsoptionen:
Kortnamn: PHI TO 2
Aktienamn: Phase Holographic TO 2
ISIN-kod: SE0011308329
Orderboks-ID: 4HNH
CFI: RMXXXX
FISN: PHASEHOLOG/OPT RTS 20190613
Organisationsnummer: 556542-7811
LEI: 549300JZR79QYESM6296
Första dag för handel: 22 augusti 2018
Marketsegment: ATSE
MIC Code: XSAT