Phone Family inleder samarbete med Viasat

Stockholm 2013-09-30

Phone Family är en av få oberoende återförsäljare av telekom på den svenska privatmarknaden. Nu utökar man sitt utbud genom att ingå samarbete med Viasat kring försäljning av deras produkter.

– Det känns riktigt spännande att vi utvidgar vår produkt- och tjänsteportfölj med TV-abonnemang. Viasat är ett välkänt varumärke som vi är stolta att samarbeta med. Den satsning de gör på TV via bredband passar oss och våra kunder som handen i handsken säger Jon Hjertenstein, VD på Phone Family.

– TV har blivit ett vanligt innehåll för mobiltelefoner, surfplattor och laptops de senaste åren. Tiden då man var tvungen att sitta hemma framför en TV-apparat för att se på sina favoritprogram är förbi. Tekniken har lett till att man som kund nu kan ta med sig sina favoritprogram och filmer vart man än går, det passar vårt produktutbud utmärkt säger Jon Hjertenstein.

Viasats produkter och tjänster finns att köpa i Phone Familys butiker från och med den 30:e september.

Jon Hjertenstein

jon.hjertenstein@phonefamily.se

46 732 038100

Phone Family AB är en oberoende och snabbväxande återförsäljare av mobiltelefoni, TV-abonnemang, bredband och tillbehör. Vi erbjuder abonnemang och lösningar från Telia, Tele2, Tre, Halebop, Comviq, Com Hem och Viasat samt mobiltelefoner från de ledande tillverkarna.

Taggar: