Storsatsning på laptops och mobilt bredband

The Phone House lanserar under juni en stor kampanj där alla laptops säljs under inköpspris och våra kunder erbjuds att prova på mobilt bredband i 10 dagar.

The Phone House har länge varit ledande inom mobiltelefoni och nu breddas utbudet mot både laptops och mobilt bredband. Priset på alla laptops har pressats under inköpspris, vilket ger ett väldigt konkurrenskraftigt pris. Genom att erbjuda tio dagars provtid av mobilt bredband ger The Phone House kunderna själva möjlighet att utvärdera täckning och hastighet utan risk.

-The Phone House är helt unika med detta erbjudande och vi har tagit fram det för att förbättra våra kunders mobila liv, säger Johan Paulsen Järnliden, Marknadsdirektör, The Phone House.

-Just nu råder priskrig bland operatörerna, vilket gynnar konsumenterna eftersom alla våra operatörer har riktigt bra erbjudanden, säger Johan Paulsen Järnliden.

Telia, Tele2 och Telenor bjuder på abonnemangsavgiften året ut vid nyteckningar. Tre bjuder på halva månadsavgiften fram till årsskiftet.