Låt mobiltelefonen visa dagsformen

Report this content

De flesta av oss har med oss mobiltelefonen vart vi än går. Skalet till telefonen är därför kanske den bästa platsen för fina semesterbilder eller andra inspirerande foton och texter. Mobiltelefonen har definitivt tagit över platsen från plånboken som det klassiska stället för foton på nära och kära. Med flera olika skal blir mobilen en accessoar som lätt kan anpassas efter tillfället.

På Photobox.se finns många möjligheter att beställa sitt eget personliga skal till sin iPhone, smartphone eller iPad. Många beställer flera olika skal för att kunna anpassa mobilen efter dagsformen eller tillfället. Med olika skal till daten, utekvällen eller det viktiga jobbmötet blir mobiltelefonen den rätta accessoaren. Du väljer dina egna bilder och texter i kombination med olika layouter, bakgrunder och typsnitt. För iPhone modell 4/4S och 5 finns tillvalet matt slutbehandling. På Photobox.se går det även att beställa 3D-foton som inte bara täcker mobilens baksida utan även sidorna.

Erbjudande till media: vill du beställa ett skal med redaktionens/ditt eget val av bilder och/eller text? Fyll i detta formulär så sänder vi inom kort ert/ditt eget personligt anpassade mobiltelefonskal.

BILDER:
Klicka här för att ladda ned högupplösta och frilagda bilder:

För mer information vänligen kontakta:
Eva Reftmark

E-post: eva@reftmark.se

Fakta om PhotoBox
PhotoBox är ledande på marknaden för personligt anpassade fotoprodukter i Europa. Företaget finns i 17 länder och har totalt över 24 miljoner medlemmar. Erbjudandet omfattar framkallning,lagring och delning av digitalfoton och ett stort urval av innovativa fotoprodukter (fotoböcker,kalendrar och posters för att nämna några) online. Efter samgåendet mellan Photobox och Photoways i april 2006 förvärvade gruppen Moonpig, Storbritanniens ledande leverantör av personliga hälsningskort, i juli 2011. För mer information besök www.PhotoBox.se

Taggar: