Piren AB presenterar ny hemsida

Report this content

Piren AB presenterar ny hemsida Idag lanseras Pirens nya hemsida på nätet - www.piren.se Förutom en ny layout blir hemsidan mer innehållsrik och informativ än tidigare t.ex. med aktuell aktiekurs, intresseanmälan för lokaler och de senaste pressklippen mm. På den nya hemsidan kan man följa Pirenaktiens rörelse under dagen med en uppdatering var 30:e sekund. Man kan bland annat se aktuella rapporter, pressklipp och årsredovisningar. Besökarna kan även läsa om pågående projekt, ställa frågor och hitta information om respektive köpcentrum samt om företaget i sin helhet. Dessutom finns det möjlighet att anmäla sitt intresse för att hyra butiks- och kontorslokaler direkt på hemsidan. Hemsidor för Pirens olika köpcentrum publiceras även löpande. Redan klara är hemsidorna för Täby Centrum, Forum Nacka, Solna Centrum, Haninge Centrum, Hallunda Centrum, Sollentuna Centrum och Eurostop-anläggningarna som alla är länkade till Pirens hemsida. Fakta Piren AB är ett renodlat köpcentrumbolag, som sedan 1986 är noterat på Stockholms Fondbörs. Piren äger och driver 11 köpcentrumanläggningar, varav 8 ligger i Stockholmsområdet. Dessutom uppför Piren ett nytt köpcentrum i centrala Köpenhamn, Fisketorvet Shopping Center. För mer information besök www.piren.se ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/01/17/20000117BIT00670/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/01/17/20000117BIT00670/bit0002.pdf