Pixartprinting trycker dina affischer med din design!

Report this content

Pixartprinting är en av Europas största företag för trycktjänster på nätet. Vi använder oss av den senaste trycktekniken och de mest avancerade skrivarna för att kunna säkerställa maximal tryckkvalitet. Vår personal arbetar dygnet runt i tre olika skift för att kunna säkerställa att vi hinner med alla tryckprojekt i tid. Vi är etablerade i många länder i Europa.

Affischtryck

Affischer är ett av de mest effektiva marknadsföringsmetoderna för företagare. Det ger mycket synlighet för en så liten kostnad. I början var affischtryck det mest effektiva sättet att annonsera reklamkampanjer, erbjudanden, evenemang och speciella tillfällen. Vi försäkrar dig om att dina marknadsföringsaffischer har högsta tryckkvalitet.

Beställningsprocessen är väldigt simpel. Du behöver endast välja format, vikt, och antalet kopior. Därefter får du välja papperstyp och pappersfikt på affischen tillsammans med en laminering. Slutligen kommer du att få ladda upp en grafisk fil så affischen ser ut precis som du vill ha det.

Kampanjer

Vi har alltid någon produkt som är mycket billigare än vanligt samtidigt som vi erbjuder gratis frakt. Det är bara att kolla in Promo-sektionen för att se om det är något du behöver få tryckt till extrapris. Om du är en ny kund kommer du att kunna testa på att trycka med oss för endast 1€. Då kan du välja bland 200 visitkort, 5st utomhusposters, 50st A3-affischer eller 200st inbjudningskort.

Vi arbetar aktivt för att kunna annonsera ut vilka produkter som kan beställas till ett lägre pris på Facebook och Google+. Följer man något av kontona kommer man enkelt att få se vilka erbjudanden vi har varje vecka tillsammans med bilddemonstrationer. Vårt mål är att kunna förse alla våra kunder med sina tryckbehov och växa i fler länder.

För mer information, var vänlig besök oss på www.pixartprinting.se

E-post: info.support@pixartprinting.com

Taggar: