Sveriges hetaste export! – Sandra Nilsson är Playboys ”Miss January”

Report this content

Sexiga svenskan Sandra Nilsson, 21 år, är Playboys ”Playmate of the Month” i tidningens januarinummer 2008. Hon blir Sveriges första ”playmate” på 10 år. Den senaste var Victoria Silvstedt. Sandra uppmärksammades först av Playboy när Hugh Hefners bror Keith upptäckte den mörkhåriga skönheten på filmfestivalen i Cannes och bjöd över henne till Los Angeles för en testfotografering.

Sandra Nilsson kommer från skånska Sjöbo. Redan som 13-åring blev hon tillfrågad modelljobb i Paris, men då var det för tidigt för Sandra. För ett och ett halvt år sedan flyttade hon som Miss Hawaiian Tropic Sweden till New York för att satsa på en modellkarriär och för att studera företagsekonomi. Sandra har deltagit i svenska Top Model, vunnit svenska Miss Hawaiian Tropic, jobbat för ett par svenska modellagenturer samt representerat Sverige i Miss World Bikini på Malta.

När det gäller män är det bara en sak som är viktig för Sandra Nilsson.
– Det spelar ingen roll vilket land en man kommer ifrån eller vad han jobbar med, bara han är en bra människa och litar på mig. Förtroende behövs för att ett förhållande ska fungera. När jag var yngre gillade jag modellvackra killar, men jag tycker inte att det spelar någon roll längre. Det som finns på insidan är mest attraktivt.

Modellkarriären har tagit Sandra Nilsson till platser som Hawaii, Los Angeles, Miami och Paris. På fritiden tycker hon om att umgås med familj och vänner, träna, gå på bio och rida.

Januarinumret av Playboy US finns i butik fr o m torsdagen den 10 januari.

För mer information kontakta:
Jessica Sigelbaum, Playboy US, mail: jsigelbaum@playboy.com, tel 001-212-261-5037.
Eller gå in på www.playboydigital.com