Kom och lek med PLAYMOBIL i Gallerian Stockholm

PLAYMOBIL bjuder in alla barn till BR Leksaker i Gallerian, Stockholm, helgen 9-11 november. Barnen kan leka med PLAYMOBIL leksaker i PLAYMOBILs egen lekhörna. På plats kommer även PLAYMOBILs egen prinsessa och cowboy att finnas för att underhålla barnen. Under hela helgen kommer BR Leksaker i Gallerian dessutom erbjuda 25 % rabatt på hela PLAYMOBIL sortimentet.

Alla barn är välkomna att leka med PLAYMOBILs egen prinsessa och cowboy i PLAYMOBILs lekhörna i BR Leksaker i Gallerian helgen 9-11 november. Som en bonus inför julklappsjakten ger BR Leksaker dessutom 25 % rabatt på hela PLAYMOBIL sortimentet i butiken.

Barnen som besöker butiken får chansen att testa PLAYMOBILs allra senaste leksaker från bland annat prinsess- och cowboykollektionerna.

Du hittar PLAYMOBILs lekhörna i BR Leksaker butiken i Gallerian, Stockholm, belägen på våning 2.
För lekhörnans öppettider, se BR Leksakers hemsida för butikens öppettider. (Infoga länk)

Kom och bli prinsessa eller cowboy för en dag!

För mer information kontakta gärna:
Krisztina Fuzesi, presskontakt PLAYMOBIL
krisztina.fuzesi@angseliusronn.se