Plejd lanserar LED-10

Plejd lanserar LED-10, den fjärde dosprodukten i bolagets serie för smart belysning. Produkten möjliggör smart styrning av de flesta typer av LED-lampor i ett litet och smidigt format främst lämpad för dekorbelysning såsom t.ex. fönstersmygar.

- Äntligen kan vi lansera den fjärde efterlängtade "pucken" i vår populära serie för smart belysning. För elektrikern ger den maximal flexibilitet i inställningar för att klara alla typer av LED-lampor i ett litet och smidigt format och vår trådlösa teknik möjliggör att problematiska kablar enkelt kan lösas trådlöst. Produkten har dessutom alla uppskattade smarta funktioner man får med Plejd såsom appstyrning, tidsfunktioner, scenarion m.m. Vi ser fram emot att lansera LED-10 på marknaden och fortsätta bredda vårt sortiment.