FILM2HOME HAR EN NY PARTNER I LUFTEN! Nu kan du som EuroBonusmedlem hos SAS samla poäng genom att kolla på film!

film2home och SAS lanserade den första juni ett samarbete där du som kund hos film2home och medlem i SAS EuroBonus får 1000 EuroBonuspoäng på första filmen hos film2home och därefter en poäng per spenderad krona. Var 10:e film du köper ger 10 gånger så mycket poäng på just den filmen. Läs mer på film2home.se

– Vi är väldigt glada över att kunna erbjuda våra lojala kunder än mer fördelar än vad vi hittills har gjort. SAS har ett av Nordens bästa lojalitetsprogram och varför inte kombinera favoritnöje med favoritnöje, d.v.s. se på film och samtidigt spara ihop EuroBonuspoäng till din semesterresa” säger Mathias Eglund, Marknads- och Försäljningschef på film2home.

­– SAS EuroBonus medlemmar förväntar sig hela tiden nya möjligheter att tjäna poäng och filmintresset hos medlemmarna är stort. Vi är därför glada att nu kunna erbjuda dem möjligheten att tjäna poäng hos film2home, en av Nordens ledande filmtjänster via nätet, säger Nils Lindhe, Vice President Loyalty på SAS.

film2home
film2home är en av nordens ledande filmtjänst via nätet (webben, mobil, padda och smartTV) där du slipper dyra abonnemang eller prenumerationer, du betalar endast för det du ser och det finns tusentals av de nyaste filmerna såväl som gamla klassiker från 3 kr och uppåt. Filmbiblioteket växer för varje dag och det kommer ständigt in nya titlar. Bolaget är inne i en spännande tillväxtresa med Hemmakväll som nya delägare; och samlade under förra året ihop ett krigarteam med digitala proffs under ledning av VD Ulrika Lindwall, tidigare Director International Growth på Spotify.

SAS
SAS är Skandinaviens ledande flygbolag med dagliga flygresor till destinationer i Europa, USA och Asien. SAS är medlem i Star Alliance och kan tillsammans med 26 partners erbjuda över 1250 resmål världen över i 193 länder. För mer information, besök www.sas.se. SAS EuroBonus är ett av Nordens ledande lojalitetsprogram med 3,4 miljoner medlemmar och över 1 miljon medlemmar i Sverige. I programmet ingår över 40 flygbolag och 100 partners inom och utanför resesektorn. EuroBonus medlemmar tjänar poäng med SAS och partners som sedan kan tas ut i exempelvis flygresor, hotellnätter, hyrbilar eller presentkort.