Se alla säsonger av South Park gratis på Pluto TV

I söndags fyllde den animerade satirserien South Park 26 år och från och med idag finns samtliga säsonger av serien som aldrig upphör att roa och provocera tillgängliga gratis på Pluto TV, den ledande tjänsten för gratis streaming.

Den prisbelönta serien om den lilla staden South Park och vännerna Kyle, Stan, Kenny och Cartmans galna äventyr sändes för första gången på Comedy Central den 13 augusti 1997. Sedan dess har det blivit 26 säsonger, över 320 avsnitt och ett antal filmer.

Serien är skapad av Trey Parker och Matt Stone som fortfarande skriver, regisserar och gör rösterna till de populära karaktärerna och som aldrig backar för att driva med de rika och berömda. Alla från Tom Cruise och Mel Gibson till Bono och Påven har fått sig en känga och i den senaste säsongens två första avsnitt ”Cupid Ye” och ”The Worldwide privacy tour” drivs det med både en kontroversiell rapartist och ett omskrivet prinspar.

I och med MTV Entertainment Studios avtal med South Park skaparna kommer serien också fortsätta fram till 2027 och blir därigenom en av amerikansk kabel TV:s äldsta manusbaserade serier.

Pluto TV erbjuder idag över 150 kanaler helt gratis och utan krav på registrering.  Från de största inom reality och livsstil till filmkanaler i alla genrer samt sport, nyheter, musik, underhållning och barnprogram. Pluto TV är tillgängligt genom Pluto TV-appen eller streama direkt till din smart-TV, dator, surfplatta eller telefon på www.pluto.tv

South Park går att se både både on demand och på Pluto TVs South Park kanal.

Se Pluto TV här - www.pluto.tv

Mail: Peter@strandberghaage.se
Tel: 0707 – 59 25 58

Louise Girich
Senior PR Manager Nordic, Paramount
Mail: Louise.Girich@paramount.com

Om Pluto TV:

Pluto TV, en del av Paramount, är den ledande gratis streaming-tv-tjänsten och levererar hundratals linjära livekanaler och tusentals titlar on-demand till en global publik på 80 miljoner aktiva användare varje månad. Den Emmy®-belönade tjänsten erbjuder en mängd kurerade kanaler i samarbete med över 400 internationella medieföretag. Pluto TV erbjuder ett brett utbud av genres inom bland annat film, serier, sport, nyheter, livsstil, barnprogram och mycket mer. Pluto TV kan lätt streamas över mobil, webb och anslutna TV-enheter. Från huvudkontoret i Los Angeles sträcker sig Pluto TV:s växande internationella nätverk över tre kontinenter och 35 marknader.