Ännu en ny order till PNB

Ännu en ny order till PNB: PNB bygger 32 hus till HSB i Landskrona. PNB Entreprenad har fått i uppdrag av HSB i Landskrona att uppföra 32 stycken atriumhus åt brf. Arkitekten. De trettiotvå atriumhusen kommer att innehålla både 4:or och 5:or. Alla husen byggs med en öppen planlösning och husen är klara för inflyttning i juli, 2003. Ordervärdet för PNB Entreprenad är 38 miljoner. Om HSB Landskrona: HSB Landskrona bedriver verksamhet i Landskrona och Svalövs kommuner. Föreningen omfattar ca 4 500 medlemmar i 55 bostadsrättsföreningar och i bospargruppen. HSB Landskrona erbjuder bostadsrättsföreningar och andra kunder ett fullständïgt och kundanpassat utbud av tjänster För ytterligare information kontakta: Ronny Rietz, arbetschef, PNB Entreprenad AB Tel.: 040 - 680 08 51 PNB Entreprenad AB ingår i koncernen Percy Nilsson Byggnads AB, ett av Sveriges största företag inom bygg- och anläggningsbranschen. Koncernomsättning år 2002 beräknas till 3,8 miljarder kronor och antalet anställda är 2300. Senaste uppgifter om PNB finner du på vår hemsida: www.pnb.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/22/20020522BIT00460/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/22/20020522BIT00460/wkr0002.pdf