Ännu en ny order till PNB

Ännu en ny order till PNB: PNB bygger åt Lv4 Vasallen i Ystad PNB Entreprenad har fått i uppdrag av Lv4 Vasallen AB att utföra ombyggnad på Regementet Ystad. Byggnaden som byggdes på sextiotalet inrymde under tiden som regemente både matsal och kök. Ombyggnaden förvandlar den gamla matsalen och köket till moderna utbildningslokaler för Forum Ystad. Projektet genomförs som en samordnad generalentreprenad och ordervärdet är 10 miljoner. Om Lv4 Vasallen: Lv4 Vasallen AB är Ystads näst största fastighetsägare och har som ambition att alltid vara ett tidigt alternativ för de företag och organisationer som söker innovativa lokaler för sin verksamhet. Vasallens område består av cirka 50 000 kvm lokalarea och cirka 24 hektar markareal. Fastigheten ligger centralt och omfattar ett 40-tal byggnader. För ytterligare information kontakta: Bengt Gustavsson, arbetschef, PNB Entreprenad AB Tel.: 040 - 68 27 40, Mobil: 070 - 316 92 30 Birgitta Ehrenfeldt, VD, Lv4 Vasallen AB Tel. 0411 - 55 55 45 PNB Entreprenad AB ingår i koncernen Percy Nilsson Byggnads AB, ett av Sveriges största företag inom bygg- och anläggningsbranschen. Koncernomsättning år 2002 beräknas till 3,8 miljarder kronor och antalet anställda är 2300. Senaste uppgifter om PNB finner du på vår hemsida: www.pnb.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/13/20020613BIT01010/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/13/20020613BIT01010/wkr0002.pdf