PNB bygger nytt åt Formidabel AB i Malmö.

Ännu en ny order till PNB: PNB bygger nytt åt Formidabel AB i Malmö PNB Entreprenad AB har skrivit kontrakt med Formidabel AB för nybyggnad av en produktionsanläggning i Malmö. Formidabel AB har sedan tidigare en produktionsanläggning strax utanför Malmö. Uppdraget är på totalt 6.500 kvadratmeter och omfattar förutom produktionslokaler även kontor och lager. Ordervärdet för PNB Entreprenad är 34 miljoner. Byggstart sker i maj och anläggningen beräknas vara färdig i mars 2003. Om Formidabel AB: Formidabel AB är ett företag som säljer kryddor, aromer och livsmedelstillsatser till livsmedelsindustrin. Formidabel AB blandar kryddor, funktionella tillsatser och smakkomponenter till skräddarsydda och kundanpassade kompletta mixer. För ytterligare information kontakta: Stefan Olsson, arbetschef, PNB Entreprenad AB Tel. 070 - 202 66 16 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/21/20020521BIT00880/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/05/21/20020521BIT00880/wkr0002.pdf