PodMe lanserar podcast om självhjälp

Nu lanserar PodMe podcasten Din Självhjälp som leds av tv-profilen Carolin Björnerhag och komikern och radioprofilen Camilla Fågelborg. Podcasten är en humoristisk undersökning av fenomenet självhjälp där profilerna varje vecka kommer att testa sig fram för att hitta sin favoritmetod.

- Det är inte bara roligt, utan också nödvändigt för mig att få göra den här podden. Jag fyller snart trettio och behöver ta tag i mig själv både psykiskt och fysiskt, herregud - det är fan dags!  Och jag älskar att få podda med Carolin, vi kompletterar varandra perfekt, säger Camilla Fågelborg

Podcasten produceras av produktionsbolaget Soundtelling exklusivt för PodMe.

- Det här är vår andra produktion med Soundtelling som återigen bevisar att de kommer med nya och spännande idéer. Den här podden är en härlig färgklick som lockar både till skratt och roliga insikter om självhjälp, säger Pelle Porseryd Head of Content på PodMe

Din Självhjälp har premiär idag exklusivt hos PodMe.

KONTAKT PODME

Pelle Porseryd, Head of Content

pelle@podme.com

PodMe är en podcastplattform som tillhandahåller såväl gratis- som Premium podcasts. PodMe finns tillgängligt både på web, i App Store och Google Play. PodMe lanserades 2017 och erbjuder premiumpodcasts såsom Rättegångspodden, En Mörk Historia och originalproduktionerna Bakom Galler, Sanning eller Konspiration, Fängelsepodden m fl.

Snabbfakta

PodMe PodMe lanserar podcasten Din Självhjälp som leds av tv-profilen Carolin Björnerhag och komikern och radioprofilen Camilla Fågelborg.

Det här är vår andra produktion med Soundtelling som återigen bevisar att de kommer med nya och spännande idéer. Den här podden är en härlig färgklick som lockar både till skratt och roliga insikter om självhjälp.
Pelle Porseryd, Head of Content, PodMe
Camilla Fågelborg, programledare Din självhjälp