Polisförbundet kommenterar misstänkt bordellbesök: Oacceptabelt att besöka bordell i samband med fackliga resor

TV4 Nyheterna rapporterar ikväll att poliser misstänks ha besökt en bordell i samband med en facklig resa till Tallin. Polisförbundet kommer nu att gå till botten med händelserna.

Polisförbundet kommer nu att agera med kraft för att bringa klarhet i vad som har hänt.

- Finns det någon grund i dessa påståenden kommer vi att vidta åtgärder för att försöka förhindra att liknande händelser inträffar igen, säger Lillemor Melin Sving, 1:e vice ordförande.

Läs mer på Polisförbundets hemsida www.polisforbundet.se

För ytterligare information eller kontakt med Lillemor Melin Sving kontakta: Anna Erhardt, press- och informationsansvarig Polisförbundet Tfn: 0709-42 99 85 E-post: anna.erhardt@polisforbundet.se