Polygiene bjuder in till presentation av andra kvartalet 2020

Polygiene publicerar kvartalsrapport för andra kvartalet (april-juni) den 27 augusti, 2020 klockan 7.30. I samband med offentliggörandet bjuder Polygiene in till en videokonferens samma dag, klockan 13.00.

• Presentation av bolaget Polygiene, VD Ulrika Björk
  • Genomgång av kvartalsrapporten, CFO Nina Forsvall
  • Frågestund där delar av ledningen finns på plats för att svara på era frågor

Konferensen beräknas pågå i 45 minuter och hålls på svenska.

Anmälan sker via registrering nedan senast den 24 augusti, 2020. Instruktioner kring åtkomst till konferensen, skickas ut ett par dagar innan eventet via mail.

Anmäl dig här:

Anmälan för att prenumerera på rapporter, pressmeddelanden och News:

För mer information besök ir.polygiene.com eller kontakta:
Ulrika Björk, CEO
ubj@polygiene.com

Som världsledande inom luktkontroll och stays fresh-lösningar, vill vi förändra sättet vi ser på kläder – från förbrukningsvaror till hållbara produkter. Vi behandlar kläder, produkter för hemmet och textilier så att du ska kunna känna dig fräsch, tvätta mindre och låta plagg och produkter leva längre. Mer än 140 globala premiumvarumärken har valt att använda Polygienes varumärke med sina produkter. Polygiene är listat på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. För mer information: www.polygiene.com. Erik Penser Bank AB är bolagets Certified Adviser, telefon: 08-463 83 00, e-mail: certifiedadviser@penser.se.