Polygiene Group AB (publ) publicerar årsredovisning för 2023

Årsredovisningen 2023 för Polygiene Group AB (publ) är nu tillgänglig på bolagets hemsida ir.polygiene.se. Årsstämma kommer att hållas torsdagen den 16 maj 2024 kl. 13.00 på STUDIO, Nordenskiöldsgatan 24, i Malmö.

För att ladda ner årsredovisningen, besök ir.polygiene.se/finansiella-rapporter

För mer information kontakta:
Niklas Blomstedt, CFO
Mobil: +46 (0) 70 663 21 26
niklas.blomstedt@polygiene.com

Ulrika Björk, CEO
Mobil: +46 (0) 70 921 12 75
ulrika.bjork@polygiene.com

Denna information lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 18 april 2024 kl. 08.00 CEST.

För pressbilder besök https://ir.polygiene.se/mediaarkiv

Anmäl dig här för att prenumerera på rapporter, pressmeddelanden och nyhetsbrev: ir.polygiene.se/nyheter

OM OSS:
Polygiene Group™ är den globala ledaren inom antimikrobiella teknologier. Bolaget behandlar hårda ytor och textilier för att garantera att produkter är bättre skyddade, mer hygieniska och förblir fräscha och luktfria. Som varumärkenas ingrediensval arbetar bolaget med över 500 globala premiumvarumärken via segmenten Polygiene och Addmaster. Polygiene Group tillhandahåller en bredd av teknologier som ökar värdet av våra kunders produkter med teknologier som OdorCrunch, StayFresh, Scentmaster, ViralOff, Biomaster och Verimaster. Polygiene Group är listad på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm I Sverige.

För mer information: www.polygiene.com

Svensk Kapitalmarknadsgranskning AB är företagets certifierade rådgivare.