Polygiene Group bjuder in till presentation av fjärde kvartalet för 2022

Polygiene Group publicerar sin kvartalsrapport för det fjärde kvartalet (oktober-december) den 16 februari 2023, 08:00 CET. I samband med publiceringen bjuder Polygiene Group in till en videokonferens klockan 10:00 CET.

• Presentation av kvartalsrapporten, CEO Ulrika Björk
  • Genomgång av finansiella resultat, CFO Niklas Blomstedt

Konferensen förväntas vara i 45 minuter och kommer att hållas på engelska.

Registrering sker via länken nedan senast den 15 februari 2023. Instruktioner gällande tillgång till konferensen kommer att skickas ut via e-post när ni har anmält er till konferensen.

Välkomna!

Anmälan: REGISTRATION

Prenumerera för tillgång till rapporter, pressmeddelanden och nyhetsbrev.

Ulrika Björk, CEO, ulrika.bjork@polygiene.com, +46 (0)70-921 12 75

OM OSS:
Polygiene Group™ är ledande inom antimikrobiella teknologier  och lösningar för att hantera dålig lukt. Vi behandlar hårda ytor och textilier för att säkerställa att era produkter får ett bättre skydd och förblir mer  hygieniska så att de alltid kännas fräscha och luktfria. Som ledande ingredient brand samarbetar vi med över 500 globala varumärken av högsta klass inom våra affärsområden Product Protection och Freshness. Vi tillhandahåller en mängd olika teknologier somskapar mervärde till våra kunders produkter och gör att konsumenterna kan leva ett mer harmoniskt liv. Vi erbjuder lösningar och behandlingar för produkter med teknologier som: OdorCrunch, StayFresh, ScentMaster, ViralOff,BioMaster och VeriMaster. Polygiene Group är noterat på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm. Mer information finns på: www.polygiene.com

Erik Penser Bank AB är företagets certifierade rådgivare, telefon: 08-463 83 00, e-post: certifiedadviser@penser.se