Sista dagarna för årets julkort!

Report this content

Nu börjar det närma sig jul och julstressen griper tag i oss alla. Vem skall ha vilka julklappar och vart hittar jag allting på min inköpslista?

Varför bara inte ta en eftermiddag, sätta sig ner med en kopp kaffe eller glögg och göra personliga julkort till familj och vänner. Genom att ladda upp dina egna bilder kan du snabbt och enkelt skapa ett eget julkort med din egen julhälsning för som man säger ”en bild säger mer än tusen ord”.

Det finns ett antal varianter på julkort tillgängliga. Bland annat vanliga enkla julkort eller lite mer exklusiva dubbla julkort. Vilken variant du än väljer så kommer du snabbt igång och med hjälp av över 100 olika designmallar hittar du snabbt ett kort du gillar.

Sista beställningsdagen för årets julkort är 17 december och just erbjuder Postfoto 20 % rabatt på alla julkortsbeställningar.

God Jul!

Du är alltid välkommen att kontakta Postfoto på 0200-12 00 12 eller kundservice@postfoto.se

Postfoto är idag ett av de marknadsledande företagen inom fotoframkallning och fotoprodukter via internet i Sverige och Norge. Vi har en unik 40-årig historik inom foto- och postorderbranschen. Med denna erfarenhet att luta oss mot kan vi erbjuda bra priser, högsta kvalitet och bästa service inom vårt område. www.postfoto.se