Ta hela familjen med i fickan på dina tjänsteresor

Report this content

De 3 enastående produktinnovationer från Postfoto: Smartalbum, Bilder med färgad kant och Bilder monterat bak på akrylglas intar elegant och obesvärat den stora fotogafiska scenen och trollbinder publiken med deras induvidualitet, flexibilitet och enkelhet i dess utformning och höga kvalitet:

Smartalbum

Dina kära är med dig överallt

Postfoto har med lanseringen av det revolutionära Smartalbumet förmått att minimera saknaden, som ovillkorligen uppstår, när man är avskjild från sina kära.

Det praktiska och särskilt presentabla Smartalbumet i formatet 10x15 cm kan rymma 18 och helt upp till 154 personliga digitalbilder – ett unikt foto per högglanssida. Albumet binds in med ett läckert mjukt omslag, som snabbt och enkelt kan göras med en bild och titaltext efter ditt eget val. Detta praktiska smartalbum kan tack vare sin lilla storlek tas med överallt. Med denna trofasta medresenär är din kära aldrig långt borta!

Ett smartalbum med bilder av barnbarnen är också ett fantastiskt presenttips till de evigt hjälpande mor- och farföräldrarna – eller som en liten gåva till goda vänner eller resedeltagare.

Bilder med färgad kant

Regnbågens färger inramar dina favoritbilder

Du kan nu optimera dina digitala bilder av att tilldela dem ett individuellt utseende och få en fantastisk, utrycksfull effekt med valfri färgad kant på 5 mm. Fram till nu har det uteslutande varit möjligt beställa bilder med vita kanter – men färgskalan hos Postfoto erbjuder nu hela 38 olika, vackra färger vilket ger dina bilder ett annorlunda professionellt utseende. Den färgade kanten runt fotografiet får motivet att träda fram i olika karaktärer och framhäver detaljerna på ett äventyrligt sätt.

Dopbilder av den nyfödde med respektive ljusblå eller rosa kanter är redan en stor hit bland nyblivna föräldrar. Även svarta kanter på svart/vita bilder är eftertraktade som en annorlunda, nytänkande komposition.

Bilder med färgade kanter fås i formaten 10x15 cm, 11x17 cm och 13x18 cm i såväl Standard-kvalitet som i den lyxiga Supreme-kvaliteten.

Bilder monterat bak på akrylglas i 10 x 15 cm

Snygga små personliga konstverk med några få klick

Din favoritbild framkallas med oslagbar kvalitet på lyxfotopapper och monteras därefter bak på en 5 mm tjockt akrylglas. Färgerna framstår graciöst och strålande genom glaset. De slipade, polerade kanterna säkerställer en topfinish och akrylglasets kärna ger en fantastisk djupgående effekt. Produktinnovationen är speciellt välegnat bilder på brudparet, av konfirmanden eller den lilla guldklimpen. Du väljer själv, om bildens format ska vara liggande eller stående.

En stabil och vacker akrylhållare medlevereras utan kostnad, så att bilden kan stå av sig själv – på byrån, skrivbordet, nattudskbordet eller på kontoret. Oavsett placering kommer bilden på akrylglas med garanti väcka stor beundran hos betraktaren.

Per Ulle, VD för Postfoto säger: ”Vår topp produkt CEWE FOTOBOK som precis vunnit Råd & Röns välkända pris ”Bäst i test”, har i Smartalbumet fått en riktigt fin lillebror, som spås en intressant och succefylld framtid!”

Per Ulle, fortsätter: ”De två övriga, spännande produktnyheterna bidrar på ett förnämt sätt till en personlig fotografisk individualisering, grundat på många designmöjligheter med unika färg- och materialval”.

För ytterligare information om produktnyheterna och gratis nedladdning av fotoprogramvara finner du på www.postfoto.se

För mer information, kontakta:

Per Ulle, Postfoto

e-post: pu@postfoto.com

Postfoto

Postfoto är ett av de marknadsledande webb-butik företagen inom foto. Postfoto erbjuder slutkonsument bl a ett stort urval av fotoböcker, framkallning av digitala bilder i mängder av format och ett brett sortiment av övriga digitala fotoprodukter och presenter. Allt kan beställas via internet i Sverige på www.postfoto.se  och i Norge www.postfoto.no . Postfoto har en unik erfarenhet med 40-årig historik inom foto-, webb- och postorderbranschen.

Taggar: