Göran Thuresson kommer att lämna Precise Biometrics när efterträdare har tillträtt som CFO

Göran Thuresson har beslutat sig för att lämna Precise Biometrics och återgå till en roll som interimskonsult. Rekryteringsprocessen för att hitta efterträdare har påbörjats. Göran kvarstår som CFO till dess en efterträdare har tillträtt.

”Göran har på bästa vis bidragit till Precise Biometrics utveckling. Jag respekterar självklart hans vilja, men hade gärna sett Göran kvar i organisationen”, säger Torgny Hellström, Precise Biometrics styrelseordförande.

VID FRÅGOR, VÄNLIGEN KONTAKTA
Torgny Hellström, styrelseordförande, Precise Biometrics
Telefon;
E-mail;
torgny.hellstrom@precisebiometrics.com

Precise Biometrics är en marknadsledande leverantör av lösningar bekväm och säker autentisering av människors identitet, Vi utvecklar och säljer fingeravtrycksmjukvara som ger marknadens bästa användarupplevelse och säkerhet. Våra lösningar används hundratals miljoner gånger varje dag av människor över hela världen och marknadsförs tillsammans med starka partners. Mer information finns på: precisebiometrics.com. Följ oss på LinkedIn och Twitter.