Pressbyrån kommer närmare

I hundra år har Pressbyrån varit pionjär inom svensk handel. Först med kiosker, närbutiker och pinnglass. Och när flygplanen som levererade kvällstidningar i hela landet flög tillbaka, tog de med passagerare och resultatet blev att Pressbyrån skapade Sveriges första inrikesflyg. Hur kan vi fortsätta utveckla framtidens servicehandel? Tillsammans med omtalade Malmöbyrån Studio Total har Pressbyrån utvecklat ett spännande nytt koncept bestående av: • En mobil Pressbyrå i miniformat på sommarturné som söker upp kunden där kunden finns. Från tennis i Båstad till kärlek i Borlänge. • Ett breddat sätt att prata med våra kunder där de finns. Facebook, Twitter och Youtube. - En kundundersökning visade att våra kunder tycker vi är lättillgängliga, pålitliga och glada. Det gör oss stolta, men innebär också ett stort ansvar. Hur fortsätter vi på bästa sätt, det arbete som våra företrädare påbörjat? Vad är det vi vill förbättra idag för våra kunder? Vi hoppas att detta kan vara ett steg på vägen, säger Mariette Kristenson, Marknadschef Pressbyrån. - Under våren har Studio Total fått nya uppdrag från hela världen. Ändå blir vi extra stolta över Pressbyrån som genom sin tradition av att sprida det fria ordet för oss är mer än ett varumärke, säger Tomas och Per, Grundare Studio Total. I Borlänge blev det succé när vi bjöd hundratals människor på kanelbullar vid ett världsrekordförsök. Men vad är nästa steg? Det skulle vara jättekul att höra vad du tycker! Titta gärna på www.sommar2009.com och tveka inte att kontakta oss. Trevlig Sommar!