Inbjudan till presentation av Pricers bokslutskommuniké 2019

Pricer AB (publ) bjuder in till presentation av bokslutskommuniké 2019 den 13 februari kl. 15.00.

Enligt den finansiella kalendern planerar Pricer att publicera sin bokslutskommuniké för perioden januari–december 2019 torsdagen den 13 februari 2020 cirka klockan 13.00. Med anledning av detta bjuder Pricer in till en presentation av rapporten samma dag. Pricers vd och koncernchef Helena Holmgren presenterar rapporten och besvarar efterföljande frågor.

Datum: Torsdagen den 13 februari 2020
Tid: 15.00
Plats: World Trade Center, lokal Atlanta, Klarabergsviadukten 70, Stockholm

Anmälan sker till ir@pricer.com senast den 12 februari 2020.

För mer information, vänligen kontakta:
Susanne Andersson, CFO, +46 (0)730 668 904
Mail: ir@pricer.com

Pricer AB, grundat i Sverige 1991, noterat på NASDAQ Stockholm, är en ledande global aktör inom digitala hyllkantslösningar som både ökar butikers produktivitet och förhöjer köpupplevelsen. Pricers plattform är snabb, robust, skalbar och utvecklas ständigt med ny funktionalitet. För mer information, vänligen besök www.pricer.com.