3 VÄLJER PRIEST PR

Report this content

Priest PR blir mobiltelefonoperatören 3s nya PR-byrå i ett uppdrag som rör löpande produkt- och företagskommunikation, kampanjstöd samt utveckling av 3s satsning på sociala medier.

3 och Priest PR har tidigare arbetat ihop i ett antal projekt. Senast i den uppmärksammade rekryteringskampanjen ”Din Kundservice” där 3 lät sina kunder rösta på vilka som skulle anställas utifrån videopresentationer av de arbetssökande. – Genom de tidigare projekten mellan oss och Priest PR har vi lärt känna varandra ordentligt. Tillsammans med Priest PR kan vi snabbt både utveckla kreativa idéer och genomföra dem, säger Erik Hörnfeldt, PR- och Informationschef på 3. – 3 går för full maskin och tar marknadsandelar från samtliga konkurrenter. Vi är naturligtvis positiva till ett fördjupat samarbete med en organisation som inte bara är framgångsrik utan även vågar gå oprövade vägar, säger Mats Ryd som tillsammans med Tomas Strandh äger Priest PR. Teamet som kommer att arbeta med 3 består av Mats Ryd, Maria Bergerbrant och Kamran Alemdar som blir kundansvarig för 3-kontot.

Taggar: