Bygglov för Millenniumhuset

Bygglov för Millenniumhuset PriFast har erhållit bygglov för det nya projektet i Marievik, Millenniumhuset. Huset kommer att omfatta 23.000 kvm kontorslokaler och beräknas stå klart under senare delen av år 2000. Millenniumhuset blir med sin stora portal en naturlig entré till Marieviksområdet. "Millenniumhuset är planerat för att möta IT- och serviceföretagens krav på flexibla och moderna kontorslokaler på 2000-talet", säger Kjell-Åke Dahlström i en kommentar. Diskussioner med intresserade hyresgäster pågår redan. PriFast AB (publ) För mer information hänvisas till VD Kjell-Åke Dahlström, tel 08-13 64 71 eller Millenniumhusets hemsida www.millenniumhuset.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/1998/12/18/19981218BIT00340/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/1998/12/18/19981218BIT00340/bit0002.pdf