PRIMUS Power Cook – ett kraftpaket i mini-format

PRIMUS Power Cook är ett kraftfullt kök som klarar matlagning i lite större skala.  Med fyra stabila kärlstöd och en kraftfull brännare passar det bra för större kastruller och stekpannor.

Trots sin stora kapacitet är PRIMUS Power Cook smidigt och lätthanterligt. Köket fästs direkt på gasbehållaren och är enkelt att tända med den integrerade piezotändaren.

Efter måltiden är det lätt att fälla ihop både brännaren och kärlstöden till en liten kompakt enhet. Medan effekten är så hög som 4000 W, är vikten endast 171 g – lika lite som en vanlig chokladkaka.

PRIMUS Power Cook är en uppdaterad variant av ett populärt kök som tidigare fanns i sortimentet, men som nu kommit tillbaka på begäran.
Rek. cirkapris är 599 kr (finns i butik i mars 2013).

PRODUKTFAKTA PRIMUS Power Cook
Vikt: 171 g
Mått: 48 x 78 x 109 mm
Effekt: 4000 W