Sätt färg på lunchen och utflykten

Med PRIMUS nya tillbehör blir både matrasten och utflykten extra färgglad. Både matlåda, bestick och termos finns i läckra färger som cerise, rosa, gul, grönt, turkos och orange.

Matlådan PRIMUS Meal Set har hela 15 funktioner men består ändå bara av 8 delar (två djupa tallrikar, kryddburk, vätskebehållare, förvaringsbehållare, kåsa, vikbar spork samt en ”allt-i-ett-del” som fungerar som skärbräda, durkslag, rivjärn och kniv). Genom att man får med sig allt som behövs för att förbereda och äta maten passar Meal Set både som lunchmatlåda och att ha med på picknicken för en familj på fyra personer. Setet finns i cerise, rosa, gul, grönt, turkos och orange och kan maskindiskas och användas i mikrovågsugn.  Rek. cirkapris är 199 kr (i butik i november)

Om man inte använder sporken (förkortning av spoonfork, dvs skedgaffel) som ingår i Meal Set  finns PRIMUS Leisure Cutlery Kit -  sked, kniv och gaffel som bara väger 80 g. Vid förvaring hålls delarna hålls ihop med en hylsa av värmetålig och greppvänlig silikon i sex klara färger.  Rek. cirkapris är 99 kr (i butik i november).

Högupplösta bilder finns på:

Annika Öhberg
+46 (0) 8–564 842 31