• Printcom/

Korrigering av pressmeddelande - Förslag till styrelse och revisorer inför Printcoms bolagsstämma den 11 juni 2002#

Report this content

Korrigering av pressmeddelande "Förslag till styrelse och revisorer inför Printcoms bolagsstämma den 11 juni 2002" Styrelsen i Printcom AB har underrättat att aktieägare, representerande cirka 56 procent av det totala röstetalet, har anmält att de vid bolagsstämman kommer att ställa sig bakom följande förslag (enligt föreslagen dagordning): Punkt 8b: Den ansamlade förlusten på 66.256 KSEK överföres i ny räkning. Punkt 9: Styrelsearvode, fram till nästa ordinarie bolagsstämma, skall utgå med 663 KSEK att fördelas enligt styrelsens beslut. Inte som tidigare angivits 1.023 KSEK. Arvode till revisorer skall utgå enligt godkänd räkning. Punkt 10:Omval som styrelseledamöter Henri Bergstrand, Lars Dahlgren, Mats Kjellqvist, Viktor Pansell (VD), Werner Uhlmann och Johan Wiklund. Val av Hans Pihl som ordinarie revisor samt Sture Mossberg som revisorssuppleant, Deloitte & Touche. Malmö den 7 juni 2002 Styrelsen i Printcom AB (publ) För ytterligare information kontakta: Viktor Pansell, VD Henri Bergstrand, styrelseordförande Printcom AB Printcom AB Telefon: +46 40 699 83 02 Mobil: +46 708 88 72 45 Mobil: +46 70 675 73 70 henri@edsbruk.com viktor.pansell@printcom.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/07/20020607BIT00520/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/06/07/20020607BIT00520/wkr0002.PDF