Time Space radio byter namn till Printcom

Report this content

TimeSpace Radio byter namn till Printcom I enlighet med bolagsstämmans beslut den 28 januari 2002 har TimeSpace Radio AB bytt firma till Printcom AB. Registreringen hos PRV är genomförd och Stockholmsbörsen tar det nya namnet i bruk från och med fredag den 22 mars TimeSpace Radio förvärvade Printcom under hösten 2001 genom en apportemission. I samband med detta beslutade dåvarande styrelsen att lägga ned verksamheten inom TimeSpace Radio och koncentrera sig fullt ut på Printcoms verksamhet. Vid den extra bolagsstämman den 28 januari 2002 beslutades därför bland annat om ny verksamhetsbeskrivning och att byta firma till Printcom AB (publ). Patent och registreringsverket har registrerat namnbytet och Stockholmsbörsen kommer att ändra i listorna från och med den 22 mars 2002. Även kortnamnet är förändrat, det nya är PCOM. För ytterligare information kontakta: Viktor Pansell, VD Henri Bergstrand, Styrelseordförande Printcom AB Printcom AB Telefon: +46 40 699 83 02 Mobil: +46 708 88 72 45 Mobil: +46 70 675 73 70 henri@inbox.se viktor.pansell@printcom.se ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/20/20020320BIT00620/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/03/20/20020320BIT00620/wkr0002.pdf