Bh-bussen rullar vidare, nu mot Gotland och Fårö

Report this content

Våren har kommit och det är dags för Annie och hennes BH-buss att rulla ut på landsvägarna igen. Men knappt hinner hon ta plats bakom den vita ratten innan en verkstadsräkning håller på att omkullkasta sommarens planer. Dessutom verkar alla i hennes närhet gått och blivit nykära, utom hon.

Dr alla vgar tar slut av Karin Janson

Nya möjligheter uppenbarar sig när Annie får låna en campingplats på Fårö under en månad. Nu ska hon sälja badkläder till turister och kasta sig ut i dejtingdjungeln.

På den lilla ön väntar en konflikt från det förflutna på att vädras ut. Och oväntade känslostormar får Annie att tappa fotfästet och ställa sig frågan: Hur gör man egentligen när man går vidare?

Där alla vägar tar slut är den andra delen i Karin Jansons populära serie BH-bussen. En underhållande och annorlunda berättelse om att våga följa sin dröm och gå vidare i livet.

Karin Janson är journalist och författare, och delar sin tid mellan en lägenhet i Stockholm och familjegården i Dalarna.

Sagt om boken:
"En bok passande både för den redan frälste feelgoodläsaren och för den som gärna läser nutida relationsromaner. Karaktärerna i boken är väl beskrivna och de båda tidsperspektiven vävs samman på ett bra sätt.Karin Janson har förmågan att blanda lagom doser sött och salt till en historia att sträckläsa."  Helhetsbetyg: 4. BTJ-häftet nr 8, 2023.

BOKINFO

Titel: Där alla vägar tar slut
Författare: Karin Janson
Omslag: Sanna Sporrong
Släppdatum: 2023-04-14
Distribution: Speed Group
Isbn: 9789177716655

Anna Levahn
Sälj- och marknadsansvarig
anna.levahn@printzpublishing.se

Printz Publishing startades hösten 2010 ger ut svensk och utländsk skönlitteratur och fackböcker. Förlaget drivs av Anna Levahn och Christoffer Holst. ”Tanken med Printz Publishing är att ge ut böcker som vi saknar i bokhandeln, böcker i en genre som vi kallar intelligent underhållning. Feelgoodberättelser som är lättillgängliga, men också välskrivna och smarta – och gärna roliga”, säger Anna och Christoffer. Förlaget ger ut översättningar av några av Storbritanniens största författare och bland böckerna finns succéromanerna En dag av David Nicholls och Livet efter dig av Jojo Moyes.

Sedan 2018 är Printz Publishing en del av Norstedts förlagsgrupp.

Följ oss gärna på Facebook under Printz Publishing, eller på Instagram: @printzpublishing

Taggar:

Snabbfakta