Inbjudan till presentation av Proacts delårsrapport, januari-mars 2020

Proact IT Group AB kommer att publicera sin delårsrapport för perioden januari-mars fredagen den 24 april klockan 08:00 svensk tid. Klockan 11:00 samma dag hålls en videokonferens (WebEx) för analytiker, investerare och media.

Delårsrapporten för årets första kvartal 2020 presenteras av Jonas Hasselberg, VD och koncernchef och Jonas Persson, CFO. Det kommer att finnas möjlighet att ställa frågor i slutet av videokonferensen. Presentationen hålls på engelska.

Videokonferens

Tid: fredagen den 24 april 2020 klockan 11:00-12:00 CET
Länk till videokonferens: https://proact-eu.webex.com/proact-eu/onstage/g.php?MTID=e42767419ec5056a2ceb16e3fd7554d34
Deltagarkod: 143 138 455

Delårsrapporten kommer att finnas tillgänglig på bolagets webbsida www.proact.se efter publicering. Presentationsmaterialet kommer att publiceras på bolagets hemsida efter videokonferensen.

Jonas Hasselberg, CEO & President, tel. +46 722 13 55 56, jonas.hasselberg@proact.eu
Jonas Persson, CFO & IR, tel. +46 733 56 66 90, jonas.persson@proact.eu

Proact-koncernen har fler än 1 000 anställda och har verksamhet i 15 länder i Europa och i USA. Proact grundades 1994 och moderbolaget Proact IT Group AB (publ) är noterat på Nasdaq Stockholm sedan 1999 under symbolen PACT. För mer information om Proact, besök oss på www.proact.se